صفحه ای از سایت حذف شد

صفحه ای از سایت حذف شد

تاریخ : شنبه 19 مهر 1399 زمان : 11:22 | بازدید : 44
نویسنده : Admin | نظرات (0)

Web Design Practices That Frustrate SEO Pros

 

این را تصویر کنید ، شما در حال گشت و گذار در وب هستید و به دنبال لباس مناسب برای عروسی آینده هستید ، آن را پیدا می کنید ، برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید و اتفاق می افتد ... خطای 404 ، این صفحه دیگر وجود ندارد.

 

همه ما با کاوش در شبکه جهانی وب یا با گشت و گذار در وب سایت خود به 404 خطا برخورد کرده ایم که به آنها پیوندهای خراب نیز گفته می شود و می تواند بسیار ناامید کننده باشد. مشکل این است که همچنین می تواند تأثیر زیادی در استفاده و عملکرد سایت شما داشته باشد.

 

بازاریابی عملکرد Spiralytics این اینفوگرافیک را برای کمک به شما در درک خطاهای 404 و کمک به شما در رفع آنها ارائه داده است.

 

چه عواملی باعث خطای 404 می شود؟

بنا به دلایلی کاربر می تواند با سئو چیست  خطای 404 برخورد کند. برخی از رایج ترین ها عبارتند از:

 

URL یک صفحه به روز شد

یک پیوند داخلی در وب سایت غلط املایی شده یا به اشتباه وارد شده است

سایتی (در واقع) دیگر وجود ندارد

کاربر هنگام تایپ کردن یک URL آن را اشتباه املایی می کند

آیا واقعاً خطاهای 404 مهم هستند؟

ممکن است فکر کنید وجود 404 خطا در سایت مسئله خاصی نیست ، اما می تواند تأثیرات مهمی در بازدیدکنندگان و استفاده از سایت داشته باشد.

 

بازدید کنندگان می توانند ناامید شده و به طور کلی سایت شما را ترک کنند. اگر آنها نتوانند به راحتی آنچه را که در سایت شما به دنبال آن هستند پیدا کنند ، به یک سایت رقیب می روند و این باعث می شود که نرخ پرش شما بالا رفته و بازدید شما کاهش یابد.

 

همانطور که موتورهای جستجو پیوندهای خراب را خزنده می کنند ، وب سایت شما اقتدار نام تجاری خود را از دست می دهد - و موتورهای جستجو تشخیص می دهند که سایت شما به خوبی حفظ نشده و قابل اعتماد نیست. این ممکن است باعث شود دیگر صفحات شما در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) نشان داده نشوند.

 

اما همه چیز از دست نرفته است!

نکته قابل توجه در مورد خطاهای 404 این است که قابل رفع هستند!

 

اگر در حال بازسازی صفحه فعلی سایت خود هستید ، در صورت امکان حتماً URL را یکسان نگه دارید. اگر شما باید ساختار URL خود را اصلاح کنید ، تنظیم مجدد 301 برای اطمینان از دسترسی کاربران به URL و صفحه وب جدید بسیار مهم است.

 

علاوه بر این ، هنگام حذف یک صفحه از سایت خود ، باید هدایت 301 را به یک صفحه مکمل نیز تنظیم کنید تا کاربر همچنان اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کند.

 

بسته به پلتفرمی که وب سایت شما بر روی آن ساخته شده است ، راه های مختلفی برای راه اندازی مجدد 301 وجود دارد. اگر سایت وردپرسی دارید می توانید از افزونه ای مانند Redirection استفاده کنید. اگر سایت شما بر روی HubSpot ساخته شده است ، این مقاله می تواند به شما در طی مراحل کمک کند.

 

یک راه عالی دیگر برای مبارزه با خطاهای 404 این است که با ایجاد یک صفحه سفارشی با صفحه خطای 404 خود لذت ببرید. با قرار دادن دکمه ها یا پیوندها در صفحه ، راهی آسان برای دسترسی کاربران به برخی از صفحات پربازدید فراهم کنید. در اینجا یکی از مواردی است که مشتری ما ، Weld.com با دکمه های لینک سریع و یک ویدیوی خنده دار ایجاد کرده است تا با آن همراه شود.

 

همچنین تعدادی ابزار برای کمک به شما در شناسایی و رفع خطاهای 404 وجود دارد:

 

Google Analytics: می توانید رفتار بازدید کننده را در Google Analytics ردیابی کنید تا ببینید چند بار کاربران خطاهای 404 را مشاهده می کنند. این را می توانید در بخش رفتار> محتوای سایت> همه صفحات پیدا کنید.

Google Search Console: حساب خود را در Google ثبت کنید و Google Search Console را تنظیم کنید تا سایت شما را برای خطاهای 404 جستجو کند. این به شما کمک می کند صفحات را دقیقاً مشخص کنید و حل مشکلات را آسان کنید. علاوه بر این ، پس از برطرف شدن صفحات ، می توانید نقشه سایت خود را دوباره ارسال کنید تا بلافاصله جستجو شود.

Screaming Frog: این ابزار سایت شما را جستجو می کند و صفحات و URL ها را از نظر خطا بررسی می کند. با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی گزارشی از مشکلات ایجاد کنید و از آن برای رفع خطاها در طول زمان استفاده کنید.

W3C Link Checker: این ابزار اسکن سایت شما را انجام می دهد و پیوندهای خراب (داخلی یا خارجی) را به شما نشان می دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دامنه خود را وصل کنید و ابزار بقیه کارها را انجام می دهد.

پس برای چی منتظری؟ اینفوگرافی زیر را بررسی کنید و رفع آن خطاهای 404 را شروع کنید!

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش